Båtdag!

Idag jobbade jag äntligen mitt sista pass på 9dagarsmaratonschemat mitt.
Var sååå osugen imorsse när väckarn`ringde..men men, var bara att pallra sej upp å fara å jobba i 4 timmar.
Sen blev de på stan en tväris för att köpa present till Sara som fyllt 25 (vi ska gratta henne och Markus bror Simon imorron)

Och sedan cykla iväg till Bergsbyn där Nett och hennes bror Tobbe väntade på mej inför wakeboard åkningen som stod på schemat för dagen!
Jag åkte inte, jag filmade till Netts sommarfilm. Så de blev åkning för Nett, Tobbe och Tobbes vän Markus som anslöt till oss efter ett tag med sin flickvän.

Här kommer lite härliga wakeboardbilder:
     

     

Sedan blev det middag i ursviken och grabbarna jobbade på altanen.
Snart är den klar!?

Nä nu orkar jag inget mer, ska snöra mej ner i soffan med sambon och bara ta det lungt
ÄNTIIIGEN sovmorron imorron, sen så blir det Boviken med Nett och Lina =)
Nett åker ju tyvärr söderut imorrn....:-/

Kommentarer
Postat av: oskar

Härligt :)

Tyckte ni om spelningen då? :D

2008-07-24 @ 00:26:37
URL: http://oskarjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0