Hemkommen..

Ikväll blev de som sagt Olles och god mat med lite underhållning av guitarr hero.
Efter middan fick vi även goodiebags, den första jag någonsinn fått!
Och alla blev sååå glada över goodiebagsarna som innehåll massa reklam, halstabletter, choklad och en biljett på en jäger :-)

     

  


Tyvärr så var tävligen iallfall i början, när vi var där lite seg, 
så vi bestämde oss för att dra till Miriam för lite intag av alkohol...
Satt där och chillade ett tag och gick sedan tillbaka till Olles, där vi fick höra att de var Sunkan från ursv som vunnit tävligen. Grattis du sunkan som jag inte minns vad du heter i förnamn, men jag minns att du gick året under mej på musik=)

Vid denna tid så hade bla Jonas hunnit fått i sej lite öl, (m.m!?) och tyckte de var jättespännande att kunna se sej själv i spegeln i baren bland alla spritflarror =) 


Satt kvar ett tag, ute faktiskt! Hallelujja, nästan så att de var skönt ute!
Regnbågen var även framme, som Oscar konstaterade =)

Och för ni som undrar, näää Markus ställde inte upp i tävlingen...

Kommentarer
Postat av: J

Jag skaaaa...Jooo det gjorde jag =) Ska den i sovrumme tror jag =)

2008-07-09 @ 00:13:48
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0