Lars Winnerbäck

Här kommer goa låtar från Winnerbäck
Den första är hans nya singel
Lovely!


Denna är bara så grymt bra!



 Och denna låt har en liten spec innebörd för mej från ett "tidigare liv"


Skulle kunna lägga upp många,många låtar från Lasse som jag diggar, men då skull ni nog bli less! :-P

Jag hittade även en låt med Winnbäck och Melissa Horn - "Som jag hade dej förut"
Den e grym! Men kunde ej lägga ut den här, gå in på youtube och se lyssna på den ist =)

Idag har det varit jobb på fm sedan drog jag och Miriam ut på en runda runt broarna med Rocko och avslutade med en twister vid älven.
Ikväll har de varit lungt här hemma, fixat lite i köket och tapeten i vardagsrummet.

Hade nu tänkt att se CSI, men de visade sej att jag redan sett avsnittet, surt...

Kommentarer
Postat av: J

Jag har faktiskt aldrig hört en winnerbäck låt...inte med flit iaf...och inte heller för att jag inte tror att jag skulle gilla de, för det skulle jag nog. Det har bara aldrig blivit av =)

2008-07-08 @ 00:13:31
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

Jag har inte lyssnat än =/

2008-07-08 @ 21:50:16
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0