Lördag

Blev en jättebra dag även fast jag har jobbat delad tur idag! Hör och häpna =)

Under mina lediga timmar på rasten så hann jag med att åka till Playa de la`Boviken
och steka med Markus och Nordin, träffade även Maria S där...men hon hade mest schå att roa brorsbottern=)

Sedan snabbt hem och svida om för att jobba ytterligare 5 timmar.

När jag sen komme hem så hade Markus dragit igång en grabbfest här hemma,
så då kunde ju inte jag vara sämre så jag åkte och hämtade upp Miriam och Lina

Miriam testar här på guitarr hero. Gissa huuuur duktig hon va!? =)



Nu har jag kört ut festfolket och städat undan, så nu blirre att lägga sej och försöka sova innan jag ska gå min 7-17 tur imorron.
 LÄntar inte!

Därremot så ser jag framemot jag och Miriams picknick imorron.
SÅ Miriam, nu ser du till  att vara kry till imorronkväll ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0