Magiska stenar?

Ännu en dag håller på att gå till ända...
Ikväll har jag varit flitig, har städat lägenheten + städat upp i toaskåpet.
Och jag förstår inte varför de alltid blir så himla stökigt där!?

Efter jobbet idag så sprang jag in på stan en sväng på "Artik gem" affären för att köpa en viss sten...
När jag gick därifrån så funderade jag om det kanske oxå fanns stenar för hur man lugnar ner nerverna efter en del arbetskollegor retat upp en...


Shit vad irriterad jag kan bli på en del folk jag jobbar med ibland...denna gången handlade det om folk som är alllldelles för högljudda och även sådana som bara "sitter på aschlet, snackar och bara tittar på när andra arbetar" (kan ju även ha att göra med att jag var jäkligt less idag + att de var jäkligt varmt på jobbet....)
Känns skönt att bara ha kvar 5 timmar under fredag fm under denna vecka....

Har försökt få tag i Miriam under dagen, men som de kan vara med min fina vän ibland, så kan hon vara svår att få tag i...ibland =)
Hade tänkt att vi kanske kunde dra en liten fest eller så ikväll eftersom Markus ändå är ute och roar sej.
Men nejnej...de gick inge bra....inge bra förrän hon ringde vid 21-tiden för att berätta att de satt nere vid älven och drack.
....men efter lite eftertanke så kom jag på att jag inte ides stressa för att fixa iordning och fara ner, när jag ändå redan då var så trött....

Mamma ringde även och sa att jag skulle springa ut, hon hade med sej JORDGUBBAR!
Så nu ska jag ta mej en välbehövlig dusch, sedan ta fram jordgubbar, vattenmelon och kanske lite mörkchoklad
och njuta över att jag inte alls kommer att vara bakis imorron (Som de verkar på ljudet utomhus som om många andra kommer att vara, mohahahhahahhaaa)


Kommentarer
Postat av: J

Hehe jag vet, kunde inte sova inatt så jag satt å ladda ner låtar istället. Nöter den där i mp3n nu!! Har du inge mer kulttips?

2008-07-30 @ 22:22:52
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0