Sex and the city!

Idag har det varit en bra dag!
Den började med att jag inte sov bort nästa hela morgonen, vaknade faktiskt vid 10 :-)
Tog mej ut på en promenad, men hann inte lång innan Miriam smsade och sa att hon vaknat och var sugen på en prom.
Så jag vände på klacken på min MHrunda och tog mej in te stan ist för en broarna sväng med Miriam och Roco.

Sedan blev de hem för lunch och tillfräschning innan jag cyklade upp till Markus på stationen och bytte in min cykel mot bilen...Markus e nämligen på persofest ikväll och ville ha cykeln, och snäll som jag är så kom jag upp med den  och tog gladeligen sedan bilen ;-)

Efter det drog jag och Miriam på solbacken och sedan blev det en sväng på stan där de inhandlades för min del ett halsband, en top, en sweatshirt och en vattenkattskål
Även Miriam storshoppade :-)

Sedan drog vi med Victor på middag på Olles innan jag träffade upp Nett för att gå på bio och se "sex and the city filmen"


Jag hade efter andras åsikter om filmen fått mycke förväntningar på filmen och jag må säjja att jag är väldig nöjd.
Tycker den var jättebra! De blev många skratt och även några tårfyllda ögonblick =)

Efter jag skjussat hem Nett till Bergsbyn så ringde jag sambon min för att höra om han ville ha hämtning...men de enda jag fick med mej var en överförfriskad arbetskamrat till han....så de blev att skjussa hem han och sedan köra tillbaka Markus på festen, så nu ligger jag och väntar att han ska komma hem

Tror jag ska ta å stänga ner nu, mysa lite med kissen och kika på lite tv innan jag däckar, är trött....

Imorron blir de fest! :-) Ses vi i dimman?!

Kommentarer
Postat av: mirre

som om det blir dimma =)

2008-07-12 @ 01:46:44
Postat av: Nisan

ja de kanske vi kommwe att göra. Men jag jobbar hela helgen så de blir en lugn helg för mig.

2008-07-12 @ 06:33:52
Postat av: J

Joo den var bra, men man ska ändå inte se den om man inte gillar ABBA, det är ju massa massa ABBA låtar i den =)

2008-07-12 @ 12:04:35
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0