Tha weekend so far...

Hellu alla läsare!

Igår for jag, Annette, Miriam och grabbgänget ut till Boviken för att få lite färg på kroppen och kanske bada lite.
Men icket sa nicket! Solen gick imoln typ 45min efter vi kommit dit...
Så vi surade ihop, packade och åkte in till stan igen.
Jag å Nett drog då ner till trästock, och DÅ skren solen upp igen! (å de var väl typiskt eftersom vi hade klätt oss utifrån att de skulle vara kallt, men NEJNEJ, jag klagar inte på solen ;-))
Stannade och såg Moon Safari



vilka är ett lokalt band, där mestadelen kommer från Bergsbyn. Deras musik är proffesionell, de kan sina instrument....Saknade dock sången i många av låtarna, eftersom att det inte innehåller sång i alla låtar.
Såg även Christian Kjellvander,
 

Han e grym, riktigt skön att lyssna på! Det som dock var lite synd var att han spelade inne i ett alldelles för varmt tält!.

Drog sedan hem för lite middag och möttes upp av att Kian och Jocke gjorde en tvärvisit här hos oss.
Sen tog jag bilen för att handla på Kvantum, de var den längsta handling jag gjort, varav därför att jag träffade först Maria J och vi babblade som vanligt på så tiden bara flög iväg medans vi handlade....Sen i kassan träffade jag på Anna Edvarsson, så då blev de ju lite snack där oxå =)

Väl hemma så såg jag och Markus filmen Jumper, den var bra!, Tips: Se den!



Idag har jag jobbat mellan 7-16 och nu håller jag på att göra lite färskpotatissallad för vi ska dra iväg till Jocke och Maria ikväll för lite grill och chill.

Ha en skön kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0