Do i need to say more?



Tog en lång sovmorron innan jag klev upp och insåg att jag hade fått mail av läraren att jag hade en komplettering på sista uppgiften.
Suck. Så det är det jag har jobbat med idag. Blev klar framåt middan och nu är den inskickad för bedömning, igen.
Hoppas hon har tid att godkänna den,även om hon mailat å sagt att hon inte ombedömer kompletteringar förrän te hösten....

De är fortfarande ont i benet, men det är betydligt mycket bättre än vad de var igår.

Sitter nu och ska beställa ett påslakan från ellos...de påslakanet vi hittat är på rea om man handlar för 200kr.
SÅ nu sitter jag och letar nått för typ 100kr. har letat ett bra tag, men fortfarande inte hittat nått
Nån som har nån ide?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0