En glimt av solen

Hade tänkt att lägga upp en söt bild åt er, men bloggen vägrar ladda upp bilder.
Får bli en annangång.


NU äntligen har jag iallfall lyckats få bort min förmiddagstur på festivalsöndagen.
Så nu jäsiken kan jag köra fullt ut både fred och lördag om jag vill eftersom jag inte går på jobbarturen förrän kl 16 på söndag, Jej! Hoppad nu bara på underbart väder så vi kan ha en trevlig balkongfest, eller två ;-)
Har även lyckats byta bort en helg så jag och Markus har nu iallfall 3 hela lediga helger i sommar till förfogande om vi skulle vela hitta på nått, nice!

Tjejen som jag köpte traderaklänningen av har äntligen fått tillbaka den (efter hon hade skickat den till en gammal adress, typ floravägen! = typ 2 år sen...mitt fel eftersom jag hade fel adress utskrivet på mitt traderakonto) Så nu skrev hon i mailet att hon lovade att skicka till rätt adress och skicka tillbaka den upp hit, hoppad nu som sagt den e fin och passar så de e värt all denna väntan ;-)

Nä, nu äre fotboll eller nått som gäller

Jobbar förrästen imorrnnatt när personalen ska ha persofest på jobbet.
Haha, I`m going to be a papparatzzzi *mohahahhahaaaa*
Blir nog den roligaste jobbarnatten ever skulle jag tro, hoppas de håller på länge inmot småtimmarna ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0