En liten tripp

Jag å Nea gick ut i solen mitta`dagen för att gå en promenad.
Det var skönt. Men de var lite varmt.
Jepp ni hörde rätt, de var varmt ute!
Så varmt att vi bestämde oss för att köpa glass å sätta oss vid älven en stund.

Vi gick föbi manhemskajen påväg in till stan, där håller de på att gräver å grejjer på.
Nån som vet vad de sysslar med där?

Ikväll är de fotboll som gäller.
Hejja Sverige!!!



Till Anna:

Jorå, jag håller med dej om att jag tror oxå om att många förhastar sej, kastar sej in i nått eftersom de är tokförälskade och vill bara köra på eftersom allt känns så jäkla bra då!
Och jag tror att de är då det kan bli som tokigast, då har man inte tänkt igenom sitt beslut noggrannt.
Menar, de e ju som inte bara att flytta ihop osv, allt blir som så annorlunda när man tar stora steg i livet, tycker inte man ska ta så lätt på det.

Haha, och jag tror inte att de är vi som är onormala, jag tror att vi är mest normala som tänker som vi tänker.
Eftersom vi satsar på att de ska hålla livet ut de vi har med våra karlslokar så ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0