FestivalOnsdagen

Efter lite viiine drickning hemma hos oss så drog jag å Miriam ner till festivalen



Vi diggade till Idas band, jäklar vad du e bra gumman! Jag e så stolt över dej! :-)



Vi hann även med
*Att träffa på massa härliga människor
*Åka en karusell, (själva! :-))
*Dricka cider
*Äta mat från Sunes

Haha, här kommer förklaringen till de förra inlägget.

Jag, Miriam och Victor ärpåväg hem och de följer mej till min cykel, näe vi kommer dit så går Victor framemot min Cykel och gör nått med händerna i midjehöjd,
Vilket jag då brister ut:
-Nej! Olla inte min sadel!

Haha, tror ni att det var det han tänkte göra!?
Nää...han drog bara upp tröjan sin för att torka av min regniga sadel, snälla Victor....
Ojojoj, att jag kunde tro så illa om dej?! Förlåt....;-P

Ikväll är det lungt, Markus är på å festar med sina arbetskamrater på stationen och sedan ska de ut på festivalen.
Liiiite avis är jag, men å andra sidan så känns de skönt att få ladda upp ikväll inför helgen, sen så ska jag ju jobba imorronbitti oxå så...:-P

Jag ser så fram emot helgen!
Den kommer å bli king, Å en av andledningar till det är att Ann och Håkan är nu här för att festa med oss, wiiii!!!
I like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0