Jag skulle ju bara..

..bara snabbgå på stan efter jobbet.
Men slank då in på Hansens och hittade denna söta klänning och eftersom jag hade ett tillgodokvitto där så tog jag chansen att handla klänningen till lite "billigare pris"


Den ser precis ut som en annan vila klänning jag har, men den andra är åt de brunare hållet.
Kankse blir denna på fredag om de blir bra väder!?

Annars så sprang jag bort typ 3 timmar på stan å var helt slut när jag kom hem,.
Hann med att
*Träffa min vän Josse som jag inte sett på evigheter *gulledu*
*Köpa linser
*Sola
*Nästan bli övertalad att byta abonnemang och köpa en ny mobiltelefon
*Sitta och pilla ut knutar i ett guldhalsband (vilket jag senare gav upp å sa att jag skulle återkomma.
Jag fick nämligen inte sälja det till guldfynd om inte knutarna var öppna. Vadå, spelar de nån roll!? halsbandet väger ju lika mycket med eller utan knutar, eller!?)
*Kolla lite på rean.

Nu har Miriam kommit å vi ska pimpla lite vin innan vi drar ner å lyssnar på Ida.

Ha en skön kväll allihopa åsså hoppas vi att de inte regnar ikväll! :-)

Kommentarer
Postat av: J

Hihi du är verkligen en klänningstjej Lol, men I like =) Superfin!

2008-06-25 @ 19:58:28
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0