Matchfest

Efter en lång och lugn sovmorron så blev de såklart ändå stressigt när vi skulle iväg till Miriam.
Jag förstår inte hur tusan de kunde bli så stressigt när jag började 2 timmar innan vi skulle iväg och ändå var vi tvungen att vända hem en gång för jag har glömt saker :-P

Jaja...De blev grill och fotbolls EM, tyvärr så vet vi välla alla hur matchen slutade :-/
Jag hade gjort en efterrätt dagen till ära som verkade bli väldigt smarrig, tyvärr så höll den inte
ihop som den skulle göra som ni ser på bilderna här nere, men god var den iallfall
De blev såklart en tävlig om vem som kunde låta bli att spilla tårta på bordet när man skulle skära den...

     

De spelades även "vrumm, iiii" spelet, jag var fan kass, svårt att koncentrera sej när man skrattar så mycket, men jag fick mej dock en kompis lite längre in i leken som heter Jonas :-)
Det kollades även vem som kunde stretcha armarna bakom ryggen, vilket visade sej att hockeyspelarna hade jättesvårt för det och de skyllde på hockeyn :-P



Här kommer lite blandade bilder från festen:

     

        



Sedan drog vi iväg en sväng till Kåffein där Maria råkade förolämpa nå grabbar, haha..sååå kul =)

Och efter det var det S8 som gällde.
Var rätt tomt me folk när vi kom, men de fylldes på rätt så snabbt.
Träffade många vänner därinne, men därimot när jag tittade på alla människor där så inser jag att de finns fruktanssvärt mycket folk i Skellefteå som jag inte har ens sett skymten av nångång, de ni!
Folk som säjjer att Skellefteå är så litet, hmm...nja, jag vet inte det inte!

Drog iväg strax efter 1 med Markus på torggrillen, träffade Lena och Slin och tjattrade ett tag tills det var dax att gå hem.
Markus åt pizza påvägen hem, vilket jag tyckte var dumt å räkade peta lite i hans kartong, så pizzan flög i backen å Markus blev sur...:-P
Gick som vanligt hem i ett rasande tempo, åt och sen stupade i säng.
Soooov som en stock och klev upp typ 13.30...haha, sovit bort heeela dagen.
Idag blir det lungt, de enda som är inplanerat är att fara å hämta bilen hos Miriam och sen kanske en prommis.

Nu e helgen snart slut...men snart är vi där igen och då är det Midsommar som gäller!

Vad ska ni göra på midsommar!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0