Mogge e sjuk...




De e nått fel på Mogge, han e helt slö och orkar ingenting...han kommer inte när man ropar och vill inte mysa..
han bara ligger och ligger, och han ligger på konstiga ställen där han aldrig brukar ligga, som alldelles bredvid vattenslålen eller under sängen...

Jag antar att det beror på att vi upptäckte att vattenkupolen de har och dricker ur hade ajler i sej (det var grönt i den)
Så katterna har druckigt ur det säkert ett bra tag, men till slut blev Mogge dålig av det...
När han fick rent vatten hade han tydeligen druckigt en massa.

Jag hoppas att han piggnar till snart, är ju orolig för han, att det är nått farligt och att han inte kanske kommer att repa sej!?

Om han inte blitt bättre förrän imorron så ringer jag vetrinären för rådgivning.

Stackars kisse...

Kommentarer
Postat av: J

Haha joo man vill väl inte ens att han ska se en så...=/

2008-06-27 @ 00:41:44
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Hanna

De e som det ska vara, vi vill inte stör´ta sig med någon. Vad har du för mail? Maila anna eller mig på [email protected] så får du lösen=)









Jag är full no....joooooooooooooooooooo

2008-06-27 @ 02:17:46
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0