On eller off?

Nu kommer vi till dagens ilandsproblem.
Påslakan med täcke innuti, bara påslakan, eller kanske tom påslakan och ibland filt på det?

Jag tycker att det e himla svårt under sommaren att vara nöjd med vad jag ska ha över mej när man ska sova.
Antingen är det för varmt eller för kallt.

Ska man ha fönstret öppet eller stängt?

Brukar alltid börja när jag lägger mej att de är för varmt så då ligger jag i påslakan å fönstret öppet, å när den varme Markus kommer te sängen så blir det ännu varmare för hans kroppstemp är så varm i sej. Men efter ett tag så blir de kallt å då drar jag på mej filten och funderar lite på att stänga förnstret, men efter lite eftertanke så kommer jag oftast på att jag inte orkar stänga fönstret.
....Somnar,....efter ett tag är de varmt igen och jag slänger av mej de som jag har över mej
Ja sådär tycker jag de pågår typ hela natten.
Suck.
Jobbigt.
I-landsproblem? Ja.

Kommentarer
Postat av: J

haha vilka problem du har. Jag brukar alltid köra med fullt täcke, sen har jag ett tunt överkast som ligger nära till hands. Annars är de ju bara att sparka av sej och köra commando =)

2008-06-24 @ 16:51:18
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0