SommarSommarSommar!!!

Idag har vi haft go`väder i Skellefteå, och jag tror även i resten av Sverige oxå...

Jag och Miriam drog iväg till playan sjöbotten,
Alltid lite spännande att se hur mycket folk det är på stranden...menar de e ju inte direkt semestertider än.
Men faktiskt, vi var inte ensamma...låg väl ca kanske 20tals människor där, helt lagomt.
Men vattnet var enligt våran smak lite kallt än...även om nån påstod att de var 22grader...
De blir bad nästa gång :-)

När vi kände oss klar för dagen så åkte vi in till stan och mötte upp Markus och Victor som hade legat på älven och flytit. Vi hittade oss nå glass på Ainas och satt å glassade ett tag innan Markus var tvungen att tänka på refrängen och jobbet som väntade.
Vi skilldes där åt och jag och Miriam åkte upp en sväng på Solbacken för diverse inhandling.

Kvällen har ägnats åt att ta det lungt och stilla här hemma, känner mej rätt så trött faktiskt...de jobbigt är nu att jag har inte duschat och kl börjar vara 23...känns drygt, men de måste göras :-P
Har även, äntligen kunnat prata med min favvoNettan ikväll, alltid lika kul och jag längtar tills du kommer hem! =)

De verkar vara myvket folk i rörelse denna varma studentkväll.
Kul för alla människor som är ute, lever om och har kul.
Men jag hoppas de lugnar ner sej snart så jag slipper sova med öronproppar.

Här kommer lite kort från dagen

  

image430


Kommentarer
Postat av: J

haha tänk så tråkig man har blivit som blir sne över att folk roar sej =)

2008-06-05 @ 23:48:03
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: J

Joo jag fördrar ju gula =)

2008-06-07 @ 18:19:17
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0