Stadsfesten, Lördag!

Under lördagen vare gött väder, solen sken å de var huuuus skönt som helst!
Vi köpte med oss mat från wook and roll och gottade oss i bakismat innan vi satte igång festen igen.
Under kvällen spelades det barnspel som "laburinten" och "fiskespelet" Hann även med ölspelet "Bruuum/Iiiiii" och "piiika!"  Mhm ,så ni kan ju gissa att alkoholen flödade mer denna kväll!
Och eftersom det inte var nå speciella artister så spenderades det mesta tiden i öltälten...OJojoj...vilket kan ses på bilderna som här kommer:

       

       

         

     

   

Så nu är årets festival över, bara att vänta in nästa år.
Och jag lovar att den kommer fort att vara här igen!

Nu har verkligenheten börjat om igen, jobbar 2 nätter i rad och har åkt på en liten förkylning.

Det possiiva nu är att
* Mogge är sååå mycket bättre, nu vågar jag hoppas att han ska bli återställd!
*Nettan kommer hem för typ 3v semester i Skellet
* Karin kommer på en blixtvisiti med sin sambo i helgen, hoppas bara vi hinner ses nått!
* Miriam har fått semster
* Vädret verkar ha vänt och det är varmare ;-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gummsan,

va skönt att läsa om mogge, att han blir mer och mer kry, och tack för att jag fick hjälpa till, det är ju det jag säger jag är på fel bana egentligen, jag ska ju bli djursjukvårdare, men ja betygen räcker ju inte till...men det är mitt kall i livet...



ni verkar ha haft en toppen helg trots allt med festligheter och fint väder.



ha det gott och så höres vi

kram!

2008-06-30 @ 21:01:12
URL: http://hem.bredband.net/lillen04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0