Stadsfesten, Fredag

Nu äntligen tar jag mej tid att sätta mej ner och blogga om festivalen.
Som ni kanske förstår så har det varit en bergochdal bana känslomässigt i helgen pga Mogge.
Men han mår bättre och bättre för varje dag, nästan så att vi tycker att han har blitt ÄNNU mer kelsjukare än vad han var innan :-)

Men men iallfall, under helgen har vi haft tuen att få vara hemma hos Miriam där det plats för väldigt många människor, de har en helt underbart stor balle (ja balkong!)
Fredagen var helt ok, dock tyvärr en väldigt kall kväll (varav jag nu därför är förkyld antar jag...)
Här kommer lite bilder från fredagen hos Miriam.
Tyvärr glömde jag kameran hos Miriam så de finns inga bilder från festivalen.

     

     

     

     

 

För att sammanfatta Fredagen: Upp å ner, inte så mycket fylla. Men ändå helt ok.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0