This is life!

                                       

Nu har min blogg flyttats och därför ska de inte krångla nå mer utan jag kan skriva mina inlägg när jag vill :-)

Helgen har varit alldelles toppenbra!
I fredags vare väldans lungt hemma och på kvällen åkte Markus iväg till brandis för att jobba dygn.
Så jag hade planerat en home alone kväll, även fast jag ändå var lite småsugen att göra nått, men ides som inte ta för mej nått ändå...ovanligt :-P
Men Miriam ringde och sa att hon kommer gärna över, nice!
Vi satt å smaskade på melon och gottigott, såg en film och pratade strunt. Verry nice =)

På lördagen så blev de en längre sovmorron än vad jag planerat, men tog mej iallfall ut på en prommis och mötte sedan upp Tobbe och Sara för att åka upp till solbacken för inhandling av grillmat och alkohol. Jej!
Gjorde grillspett och smaskade på lite alkohol här hemma i solskenet...sedan kom Miriam över och vi drog sen vidare till Jonas, där "the fest" var. Korkade upp en vinflaska med Miriam och smuttade lite lätt.
Var en trevlig kväll med många sköna skratt innan jag drig mej tillbaka när de andra åkte ut eftersom jag skulle upp å jobba.
Sov dock tokdåligt pga att de var varmt/kallt/folk som drev omkring ute/fågelkvitter/en karl som jag tyckte var ute så länge så jag måste bli lite orolig....(spec när han är i Victors sällskap så vet man aldrig vad de kan hittas på ;-P, Haha!)

Men men, har iallfall jobbat idag och de gick finnemang.....Tills jag skulle byta om på kvällen och ta av mej skorna, då smäller de till bak i låret och gör så förjävla ont! Nu kan jag inte ens gå, alltmindre anstränga ena benet för de skär till.
Har ringt och bett om råd hemmifrån,..så mamma skulle hälsa till pappa vad som hänt sen så får han ringa upp mej.
Usch, dålig taijming, vill inte ha ont i benet för tusan!

jaja...nog om mitt tjatter.
ha en nice slut på söndakvällen!

UPPDATE
Pappa tror att de e en muskelbristning, han råder mej att ta de lungt. Gör inget där du tycker att d gör ont.
Fan. Kommer nog från när de spände till när vi spelade tennis. Jaja.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjenis,

jo nog har vi det gott under dagarna, man njuter av sin mamma ledighet, dock har denna kväll varit mer eller mindre kaos. Patrik gick ut tidigare på natten och det har varit helt upp och ner under kvällen och nu oxå. Wilma är vaken än, samt Melvin, jag har tusen saker att fixa innan jag kan sova och ja klockan är typ halv 11 på kvällen, gahhhh. Inte kul när karln drar ut tidigare på jobb, ville inte det, men han tyckte vi behövde de extra kronorna...suck! Jaja, mer kaos än detta kan det nog inte bli...får väl däcka sen i sängen =) hahahaha!



Dax att ta tag i det sista. SEN SOVA!

Kramisar!

2008-06-08 @ 22:27:07
URL: http://hem.bredband.net/lillen04
Postat av: J

Haha varför just duschhandtaget? Varför inte toasitsen? =)

2008-06-09 @ 13:24:16
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0