Tjyyyyvar

                                     

Inatt var de tydligen nå ungdomar som tjuvade glass från GBs glasslastbil
 som står på parkeringen utanför där jag jobbar.
De konkade och bar med dessa kartonger och åt tydligen en massa glass på vägen,
skräpet slängde de sedan på gatan.

Nu var de dock så att nattpersonalen på mitt jobb såg detta och larmade polisen som dök och och personalen fick göra nå vittnesmål och sedan följa med polisen i bil för att identifiera tjuvarna....
Tjuvarna spelade då basket på kanalskolan och såsom jag fick de berättat så fick polisen tag i de tjuvaktiga ungdomarna.

Så går de när man stjäl glass, då åker man dit med buller och bång! Haha!

Kommentarer
Postat av: J

Moahahahaha =)

2008-06-19 @ 20:30:25
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Em

Nej, jag trodde inte att du menade mig heller.. =) Jo, vi har ju varit igenom en del. Inte sa roligt da, men kanske ar lika bra att det hant, sa att vi som du sager vet vart vi har varandra.. xx

2008-06-19 @ 20:33:32
URL: http://svengelska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0