Vilken härlig lördag!

Vilket väder vi har!, eller iallfall igår :-)

Cyklade till Bergsbyn igår för att lapa lite sol på gräsmattan..fick efter en liten stund sällskap av en lika solsugen Miriam...Där låg vi å hade det riktigt skönt i nån timme innan vi åkte iväg med snyggbilen och plockade upp 2 lite slitna pojkar innan vi åkte upp te solbacken för att inhandla lite proviant för kvällen.

Sedan vart de fix å trix innan vi åkte ner till MIriam för grillförfest.
De va mumma! Synd bara att kvällen gick så fort så redan vid 7 drog jag å Camms vidare
till sommarlovsfesten hos Frida.
Hade riktigt kul, roligt och trevligt folk =)
Kvällen blev dock liiiiite för blöt för mej...slutade med en kraschad parfymflaska inne på torggrillen (va fan hade jag med parfymen för!?) Dessutom hoppade jag in i nån bil med nå grabbar som erbjöd mej skjuss hem.
Knäppjag tackade jag och hoppade in SJÄLV! *dumbom* Men iallfall gick  d bra,
Gick ner i förrådet för att hämta upp madrassen Camms skulle sova på(tror inte jag var den tystaste grannen när jag skulle göra det, dessutom väldte jag ut grillen som stod där, nu ligger de även kol på källargolvet...), skulle sen fixa lilte resorb åt jag å Camms... men lyckades istället krossa ett glas så jag var tvungen att ta fram dammsugaren....Då kom tom Markus upp å undrade va fan jag höll på med...
Ojojoj..
Här har ni lite bilder från kvällen:
         
     
   

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh är anna hemma?

2008-06-01 @ 22:56:59
URL: http://rockansmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0