Ännu en lista

Random....
Namn: Lovisa
Födelsedag: 25:e April
Hemstad: Skellefteå
Ögonfärg: Grön-blåa
Hårfärg: Blont
Längd: 161 cm.
Högerhänt/vänsterhänt: Väääänster
Civilstatus: Sambo
Värsta ovanor: KOnstant använda försvarets hudsalva
Stjärntecken: Oxe.
Skostorlek: 38-39
Skor i dag: Fårulls tofflor
Svagheter: Blir orolig över saker och ting
Rädslor: att minsta de jag älskar
Mål för året: Fixa skolan gallant, göra klart lägenheten
Det första du tänker på när du vaknar: Undra vad de e för väder idag!?
Personer du kysst: Hmm....de skulle bli en lång lista...*pass*
Syskon: 2 yngre bröder, Samuel 23 och Daniel 18 (redan!?!?!)
Piercings: 3 st i öronen
Tatueringar: nix
Namn på barn: Har redan börjat skriva upp namnförslag, bland dessa finns: Pojk: Alvin,Oliver, Albin, William...Flick: Engla, Cornelia, Milla, Smilla...More to come! :-)
Drömjobbet: ha ett jobb jag bara kan glassa runt på och tjäna mycke pengar. Tips på jobb?

Favorit...
Mat: Tacos, lax, och grillat är aldrig fel!
Sport: Att titta på ibland? Jadå.
Djur: Katter
Godis: Choklad
Låt: Finns så många...
Nummer: 3
Tuggummi: Extra - strong mint
Helgdag: Julen och midsommar
Årstid: Sommar.
Radiostation: Lyssnar sällan på radio numera..

Har du någonsin...
Varit kär? Oja
Blivit dissad? vadå dissad? :-P
Rymt hemifrån? Haha, jo. Jag och min kusin rymde från farfars på moröback på cykel till stugan i boviken. Men vi lämnade en lapp så de skulle veta var vi var...
Föreställt dig ditt ragg naken? Jaja, de e lätt
Skolkat? Jo
Sovit utomhus?Jopp
Gråtit i skolan? Jo, de har jag nog
Spytt i skolan? tror inte det
Velat bli modell? Haha..näe
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag? haha..jo, läs "en gammal historia"här längre ner på bloggen.
Sett en död människa? Jo, några stycken.
Använt droger? Nej.

This or that...
Cider eller öl? Cider
Pepsi/Coca Cola? Dricker helst inte bubbeldricka (bara om de e alkohol i, då är det ok)
Mc Donalds/Burger King? Max.
Kärlek/Sex? Löööve
Jordgubbar/blåbär? Jordgubbar.
Kött/veg? Meat! I love lambmeat ;-)
Tv/film? TV, för då kan jag tömma min lilla blåsa i reklampauserna och göra annat nyttigt.
Gitarr/trummor? Gitarr
Adidas/Nike? NIke tror jag minsann
Kinesiskt/mexikanskt? Kinamaten
Kakor/paj? Kakor
Mtv/Vh1? MTV
Blind/döv? Döv

Kan du...
Gå ner i splitt? haha, nä, jag  är nog den ovikaste. Pappa e fasiken vigare än vad jag är :-P
Skriva med båda händerna? Njo, men med den ena handen blir det lite oläsligt.
Vissla? Ja.
Blåsa en bubbla? Jo
Ha dina ögon i kors? näe
Nudda näsan med tungan?Jo, om jag trycker ner näsan mot tungan,.

Vem var den senaste personen...
Du nuddade? Markus
Du pratade med? Saras röstlåda
Du smsade med? Emma kanske?
Du kramade? Markus
Du skällde på? Leo, när han skulle pilla i persiennerna

Senast du...
Skrattade? igår
Grät? igår, till filmen "titans"
Kollade på film? Igår
Drog ett skämt? Förmodligen många i lördagskväll :-P
Sjöng en sång? Lördags, när jag kickade nordin i singstar

Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster? Ett hus
Vad har du på dig? Linne och mjukisar
Vad är det på din musmatta? har ingen

Har du...
Blivit kallad hora? Jepp, av en tönt på E, för att han inte fick tafsa på mej. Jävlar vad jag såg svart.
Ljugit om din ålder? haha, näe tror faktiskt inte det.
Bråkat utan anledning? Absolut

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? JOo....
Rökt? No
Shoppat? haha, oJa.
Skejtat? näe
Bakat? Jo
Motionerat? Ja.
Solat? näe, men de skulle behövas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0