Äntligen en bra lärare igen?

Haha...vi verkar få en rolig lärarare i nästa kurs.
Jag mailade till han ang gruppindelningarna för nästa kurs,
Så här såg mailet ut:


 Hejsan!

 Jag ska läsa kursen L0035K som börjar nu v 14.

 Vi har idag fått information om grupperna och hur de ska delas in.

 Min fundering är då så att vi är 5st studenter som ska läsa denna kurs 
som pendlar från Skellefteå.
 3 st som läser mot förskola och 2 st som läser för tidigare år. Och 
ingen utav oss kommer att läsa fortsättningskursen L0036K

Det skulle vara jättebra om vi skulle kunna få vara i samma klass 
eftersom vi samåker. För att sedan kunna göra grupparbeten tillsammans i 
Skellefteå för att  undvika att behöva åka upp till lule för grupparbeten.
Detta sparar vi  mycket  tid,pengar och energi på.

Kan detta gå att ordna??

Dom studenter det handlar om är

 XXX
XXX
XXX
XXX
XXX
 Mvh/Lovisa Eriksson

Fick då till svars:

Hej,
Vad jag kan förstå så skall det fungera att sätta er i samma grupp.
Jag lägger detta till mitt hjärta och hoppas på att det inte trängs
undan av all annan 'skit' som vill dit in!
Var snäll och påminn oss vid kursstart, när gruppindelningarna blir
aktuella, ifall menar jag, att nåt sorgligt har hänt ...!
Men, det förstås, det följer ett krav:
SKRIV ALDRIG MERA 'DOM'
   visserligen skulle Fredrik Lindström jubla, men han har slutat läsa..
:-).
Hälsn
/ts


Haha, läraren har humor! Hoppas han är lika bra som han verkar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltsa lovisa, du ser, det var ju en rolig historia att beratta!! =)
Men ma vara det, men att din lilla lillebror ar 18 ar ju skrammande - for mig ar han typ tolv. Max.

2008-03-18 @ 14:08:51
URL: http://svengelska.blogspot.com
Postat av: Anna Ejrevi

Men shit, han verkar ju tok flummig. haha. hoppas han är sådär i verkligheten oxå.

2008-03-18 @ 23:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0