bara 7 dagar kvar...

Nu är det precis1 vecka kvar tills jag är totalt ledig i typ 2 veckor  (-1dag) från lektioner och från extra jobbet.
Så jag ska försöka plugga på hårt nu med grupparbetet och det indeviduella så att jag kan få känna på lite ledighet.
Dock om jag känner mej rätt så kommer jag nog att fixa pluggandet tid, MEN förmodligen så blir jag så pengakåt om det dyker upp jobb, så då lär jag säkert ta det...(!?)...(ska försöka låta bli)

Men både Nett och Emms kommer hem till påsk så jag har tänkt att få hinna med att träffa dem
Sen kommer jag förmodeligen att åka ner till Ann, Håkan och tha gang under påskhelgen.


Jag och Nea pratade ett tag att åka ner till Nett i sthlm,..shoppa lite, kanske gå på Footloose eftersom skeåpajken Frank är med och dansar där, eller kanske gå på Wallmans...Men det passade inte så bra med Nett som vi isf skulle våldgästa eftersom hon skull komma hem då :-P

Men nått annat förslag vad jag skulle kunna göra under min förmodliga långa ledighet???

Är grymt sugen på att dra en sista minut oxå....fan va nice, slappa,sola,dricka drinkar, bada och bara tat det lungt...
Nea ska vi dra en sista min iallfall? Haha....

Nä, klockan är över midnatt nu, borde försöka sova
Är alltid så jäkla seg på att sova när Markus jobbar natt...kommer mej som aldrig för att lägga mej ner och sova.

Det brinner förövrigt som fan på soptippen här uppe vid solbacken, Markus var och bekämpade branden inatt....Vinden ligger så att änsålänge är det frostkåge som får känna på go`lukt. Bara hoppas att vinder inte vänder så att lukten hamnar inne i stan!  huvvaligen.

Ni har väl inte missat att AIK slutspelar imorron?
haha..nä tänkte välla det. Tyvärr har inte jag heller missat det :-P

Gonatt.


Förövigt börjar 100 höjdare om snart på 5an. 17 mars för att vara exakt.
Där brukar man ju kunna skratta åt verkliga orginal.


Har beställt smycken och dylikt idag på denna sida med Nea tha grannen
http://www.chique.se/

Gonatt igen.


Kommentarer
Postat av: emelie

vad härligt :D

2008-03-11 @ 00:18:33
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: J

Ooo tjusiga brillor, kikade på dom men jag vågar inte köpa på internet, måste prova för ibland ser jag för jävlig ut i dom =/

2008-03-11 @ 12:39:09
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Hanna

Hon har varit på parning hos nån udda kattmänniska. Hon fick en kull men alla dog så hon blev kvar länge. Nu är hon förmodligen med kattungar så nu kommer hon hem.

2008-03-11 @ 18:43:47
URL: http://rockansmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0