Chokolaaaade

image165


Nu fattas bara fjällen!
Lyxade till med hemmagjord varm choklad och överbliven scones från middagen.
Det var gott :-)  Och det fick mej att tänka på fjällslukten,snö,och avkoppling.
Undra om de kommer att bli nå fjälls i år.....ser lite segt ut just nu...:-/


Idag har vi i basgruppen varit här och sett filmen "vikarien"
Sedan drog jag och Nea ner på stan för lite shopping.
Hittade ett par skitfräcka knallrosa pumps på Dinsko, men tyvärr var alla missfärgade..
Så det blev bara inhandlande av alkohol och mat innan vi åkte hem igen.

Sen ikväll har jag och Nea varit ute och traskat i snön, det var skönt..även om det var lite väl snöigt :-P

Näe, nu ska jag gå å lägga mej snart för att jag måste ladda upp lite sömn för jag ska jobba fredagnatt och måste få i mej så mye sömn som möjligt eftersom det e utgång på lördag och jag brukar inte vara så bra på att sova dagen efter nattjobb...spec int om Markus e hemma...;-)


Har även funderat på att planera in en Öviksresa ner till Ann och Håkan under påskhelgen...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0