Fråga Olle

                                                          image196


Igår låg vi och såg "Fråga Olle" där de bland annat pratade om vilket yrke som är sexigast!
Här finns klippet : http://kanal5.se/web/guest/fragaolle

Och jag kan avslöja nu vilket yrke som vann, jo brandmannayrket!
Yesyes, klart att jag e nöjd eftersom jag har en alldelles egen brandman här hemma.
Han har allt, snygg, händig, har en varm famn att krypa upp i, han kan spruta..ja you name it och lite mer där till!

Men just nu är min brandman ute och dricker öl med sina vänner, de var nyss förbi här och lånade med sig playstationet och singstar, så jag antar att det skrålas högljutt i huset intill nu ...hahaha...

Jag ska lägga mej i sängen nu och se filmen "Welcome Home, Roscoe Jenkins" 
http://www.imdb.com/title/tt0494652/

Har ont i fotleden, den är typ uppsvullen. Hoppas svullnaden lägger sig under natten.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0