FrukostDejt

Jäklar så segt det var imorrsen ögonlocken ville verkligen inte hålla sej öppna.
Men men, bara att he sej upp före kl 8 då Nett skulle komma för att vi skulle frukostdejta.

Blev en go frukost med fil,frukt,te och longongrova. Mums!
Hann gå igen en del av våra liv, eftersom man missar rätt så mycket nä vi bor 80mil ifrån varandra och bägge är kassa på att ringa...men sen var  Nett tvungen att rulla vidare.

Så nu sitter jag och försöker ladda upp för spinningen med Sara kl 12! Wiiihoo!
Jäklar va fint väder det är förrästen idag, kanske blir en prom oxå :-)

Igår var vi i basgruppen upp i lule iallfall för att redovisa de sista arbetet för kursen.
De blev en lite spännande bilfärd upp eftersom de blåste galet och var massa snörök!
Så Maja kunde inte köra så fort som vi brukar, vilket blev att vi kom lite sen på lektionen, men de gjorde inget för de satt ändå bara att pratade massa gojja om kurser och grejjs.

Efter redovisningen så åkte vi in till lulestad för att shoppa lite och ta en lunch...
Blev lite shopping för en del innan vi rullade vidare för att shoppa i Pite stad, där hittade jag mej nå kläder på Gina:

image210


Sen var jag så trött och slut när jag kom hem så jag iddes inte fara på spinningen utan de blev en prommis med Nea istället...lika skönt det :-)


MEN nu är det iallfall fast och jag har börjat tagga och ladda lite för festen imorron, ska bli göjj!

Ha en skön dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0