Kramp

Jäkla kramp i magen!
Haft medelmåttaont nu i nån dag så de har jag kunnat leva med.
Men idag fick jag krampkrampkramp igen. Så de var bara att hiva i sej 2 alvedon och lägga sig och ha ont tills det släppte 30min senare...Nu är de sådär bara lite ont igen.

Skulle egentligen upp till min läkare idag men hon har blitt sjuk,så det blev ombokning på det besöket. 
Så jag pratade med en barnmorska, hon sa att jag inte skulle oroa mej, att det kunde vara så.....Men om det  skulle bli värre skull jag höra av mej så skull jag få komma upp akut.
Men som alltid så tänker man ju det värsta...."är jag gravid utan att veta om det? Är det så att jag nu får missfall"osv



Detta är boven i dramat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0