Lååång helg.

Näe, de blev ingen öviks resa för mej i helgen, stannade hemma ist.
Kanske blir till valborgs ist...precis som förra året. Får se.

Men iallfall så blev det fest i lördags här, litesådär oförberätt.
Men de var riktigt trevligt, Markus kompisar och några brudar dök upp och de bjöds på guitarr hero och singstar.
Nordin utmadade mej i sing star, och ni kan ju gissa hur de slutade!?
Kickade även ass med Andre`i guitarr hero. Fan, jag tror tusan jag spelar bättre när jag är onykter, hur kan de komma sej?!
Gick sedan ut på S8 och träffade grymt mycke folk, blev lite som en hemvända kväll, som nice.
Hängde mest med hemkommna Emma, de var kul! :-)

Och efter att ha gruffat i kön till garderoben typ hur länge som helst så jag höll på att bli galen så gnällde jag på Markus att nån walk home skulle de inte bli utan det var taxi som gällde.
Somnade sen gott i sängen....vaknade dock inte lika gott :-P
Bjuder på lite bilder från i lördags...

           



Dagen efter spenderades i sängen, klev upp vid tio och mådde prima liv så jag tog en dusch.
Men de dröjde inte länge innan illamåendet hann ikapp mej och jag trodde att jag skulle få spy, men nejnej...fick bara svettningar ett x antal gånger när jag satt och kramade toan....
Öppnade sovrumsfönstret och låg och såg tecknat, då blev de bättre :-)

Vi avslutade kvällen med att göra hemmagjor pizza. Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0