Partytajm

Sov halva lördagen eftersom jag hade varit och jobbat under natten...
Laddade upp och gick över till grannen/klasskompisen Nea igår för att festa loss
Och yes, det blev partytajm!
Roade oss bla med mellofestivalen, andra chansen.
Där vi såg till att Carola och Andreas inte kom vidare till finalen..
haha, vilket roligt uttryck Carola hade när de inte gick vidare!

Drog oss senare ut på stationen och träffade en massa folk innan vi rullade vidare till Max,
Pratade även med min favvoAnn under kvällen, det var helkul! :-)

Efter vi ätit tog jag och Nea beslutet att vi hade så nära hem, så vi gick.
haha....de må ju ha sett jätteroligt ut, för det var fruktansvärt halt!
Lägg då på det till en lite full lollo som går i högklackat.
Helt otroligt att det inte slutade att jag låg i nån snödriva :-P

Här kommer lite kort vi tog under kvällen...



Här ringer vi och röstar ut Androla


David och David pooosar


Jag och värdinnan Nea


Jag och fina Ida


Lärarstudenterna
,

Snyggaste brudarna


I veckan är det fullt upp, skola i lule, grupparbete på skeria, läkarbesök, träning...

Kommentarer
Postat av: J

jag vet, har köpt armband och örhängen också =) Skitvärt =)

2008-03-10 @ 20:55:16
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: J

aaaa vad köpte du då?

2008-03-10 @ 22:14:21
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0