Påsklov!

                                                        image178





Nu ska jag jobba och tjäna pengar imorrn och på måndag, sedan tar jag mej typ "påsklov" = inge mer lule förrän den 27/3 men dock ändå hemma och basgruppsplugg. Men det är guld att få vara bara hemma och plugga!
Och på tal om det så ska kollar vi nu upp om det går att läsa specialpedagogiken i Skellefteå, det skulle vara nice, att vara i skeå en hel termin! *lovey*

Shoppade förrästen på skokanonen i Lule innan vi åkte hem idag.
Hittade 2par väskor och ett par skor för 500kr. Fynd :-)

    
Mogge var nyfiken...

Har haft lite mindre ont idag idag, men kan det bero på att jag proppat med alvedon? Dock mer illamående.
Detta är skumt!

Ska och fira svärfar ikväll, alltid trevligt att bli bjuden på midda =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas verkligen att specialpedagogiken går att läsa i skellefte. hade varit hur skööönt som helst! ha en trevlig påsk, kanske ses nånstans på skelleftes gator!

2008-03-14 @ 16:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0