Resande..

Jag har en vän som åker till Indien idag, för att backpacka i 2 veckor.
Sköt om dej vännen!

Jag vill oxå utomlands åsså vill jag fortfarande till fjälls!

Men just nu vill jag bara att magonten ska gå över.

Lite utav magonten kan vi dock ha hittat förklaringen på,
tydligen hade vi fil och mjölk som gått ut i datum som jag druckigt ur..kanske därför?
De var väl onödigt! Jag litar blint på att sånt int gått ut i datum eftersom sånt brukar brukar
gå åt så fort hemma hos oss så att vi tom måste kompletteraköpa innan vi gör nästa veckohandling,
men tydeligen inte denna gång..

Imorron ska vi upp till lule för att ha litteraturseminarium.
Maja ska köra, det är skönt...då tar inte resvägen lite lång tid. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0