Tröttsamt...

image163

Vi åkte upp till Lule idag för att ha 2 pass pedagogik med Bill och Bull...som sen visade sej bli bara 1 pass för de hade inge mer att säjja(!?)
Så nu blire det inge mer att åka upp till lule för Bill och Bull ställde in lektionen imorron pga att de kan klämma in den under tordagens pass...Men på torsdag har vi Skeå-bor fått  lov att vara hemma eftersom de bara är tänkt att se film på den lektionen och den ska vi se hemma. Filmen är "Vikarien" nån som sett den?

Komme hem mittadan och pluggade lite innan jag small av i soffan och sov i typ 2-3 timmar.
Så nu känner jag mej rätt så pigg faktiskt! Haha..konstigt värre. Mamma kommer nog förbi en stund ikväll i väntan på att brors träning ska ta slut, så då kanske jag kan vara lite pigg då, annat än hur de brukar vara...typ :-P

Sitter och ser "grannfejden" nu på TV 3, de har spelat in från Jörn, (där min farmor och farfar kommer ifrån och pappa växte upp i några år..) det handlar om snöplogning och grejjs...
Blir spännande hur de ska lösa detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0