Äntligen är det efterlängtade sommarlovet här!

(ska bara finslipa en text som ska in, innan onsdag)

Igår åkte iallfall hela basgruppsgänget upp till Happis, vi hade lånat mammas och pappas volvokombi för att rymma mesta möjliga :-)
Stämmningen var god och det gick ruggit bra att köra både upp och hem, jag som aldrig gjort en långkörning förr! Men de gick superbra och blev tom att jag körde hela tiden, vilket jag inte trodde jag skulle orka. Klarar tydeligen mer än vad jag orkar, suprise! ;-)
Här kommer IKEA i bilder:

Här är brudarna laddade, med en kundvagn var.
(fotografen Frida shoppade inget på ikea utan agerade fotograf ist, tack :-))

NU jäklar, nu börjar jakten...


Nea är glad för sina fynd :-)




Här försöker Maja intala oss att "jo, jag lovar, den går in i bilen, den är inte så lång!" (vilket visade sig att hon hade fel i...steghyllan hon hade hittat, rymdes inte alls :-P)

Ute igen,....(för första gången...)

Sedan blev det att titta in på skopunkten och godisbutiken innan...


...Maja jag och nea gick in en sväng till...

Sedan blev det en tripp till Finland och Alko och efter vi snurrat runt i Finland ett tag hittade vi middagsmaten:

De satt bra, även om de blåste lite kallt ute...

Sedan begav vi oss gladeligen hem efter en mycket trevlig dag, tack brudar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0