Äntligen fredag!

image391

Denna vecka har gått otoligt fort även om jag varit trött mestadels av veckan.
Det är tröttsamt att vara ute på VFU; nya barn, nya arbetskompisar,nya föräldrar, nya miljöer mm.
Men det är kul, riktigt kul att vara ute på VFU och stället är toppen och jag är riktigt nöjd med min handledare.
Haha...har en liten känsla att hon jämför mej lite med Maria S, men änsålänge har jag bara fått possitivt, så jag känner mej väldigt lugn :-)

Gick bara halvdag idag och när jag kom hem och stod och pratade med Nea vid ingången så kom en riktigt snygg motorcykel åkandes in på gården, nästan fram te mina fötter....tror ni jag  blev förvånad? Jaa! :-P
Visade sej iallfall att det var bror som var ute och gled med sitt nya åk.
Hoppas de blir att ta sej ett åk senare i sommar när det blir varmare för att övervinna min motorcykelrädsla som kommer lite ifrån när jag åkte med Björn nere i Övik för några år sen :-P

Balkongen och köket börjar få ansiktslyft nu,...ska ta bilder senare så ni får se hur de börjar se ut. Blir skitsnyggt kan jag ju meddela! ;-)

Ikväll har Sara och Tobbe varit här på middag och tittandes på "Så ska det låta"
Nu blir det dolandes hemma medans Markus tänkte se hockeyn ikväll..jag avstår nog den :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0