Äntligen helg!

Jag tror att denna vecka har gått till världshistorien till att vara den längsta veckan i mitt liv!...känns det som.
Har varit i lule och färdas på E4an mellan Skeå-Lule mest hela veckan känns det som...
Men nu äntligen är den slut och jag ska ägna hela min helg åt att sova och ta det lungt.
Ska även fara till Bergsbyn och avlasta lillebror med Frodo-rastandet eftersom mammsen och pappsen är i Rom till på tisdag.

Ikväll har jag och Nea suttit och tittat på nyaste Greys avsnittet och även sett filmen P.S I love you
Den var bra, en riktigt tjejfilm, men den var ändå rätt skum...Men värd att se

Jag har även lagt ut lite kläder på tradera, kolla in dem här: fynd! Ska nog uppdatera med lite mer saker imorron. Har rensar ur garderoben och insätt att mycke av det som finns där har jag inte använt på evigheter...

Markus har köpt hem taklister och dörrfoder, wiiiiii! Nu har han kommit igång igen, I LIKE!

Nä, nu kallar sängen,..jag hoppas dock att grannarna ovanför slutar leva om snart så att jag kan sova!
Kan ingen komma å vräka våra grannan som bor ovanför oss?!
De lever om i tid o otid, när de inte bråkar så har det fest!
Jag vaknar ibland av deras vibrato på alarm-morgonklockan
Dessutom så tror jag att de är dom som häromdagen stänkte ner våra nytvättade balkongfönster.
Suuuuck.
image383

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0