Beställt!

Skorna är beställda från Nilson affären i Sundsvall.
De skulle kosta ytterligare 200kr att skicka skorna hit upp.
Men de är de värt, för de var så snygga! Hoppas nu bara att de passar.

Idag har vi varit på barnenshus med basgruppen för att titta på tjejjsaker och killsaker utifrån ett genusperspektiv. Intressant.
Drog sen en lunch på stigs innan vi satte och ner för att förbereda inför redovisningen imorron.
Jag och Nea åkte sen in på stan och shoppade lite, hann även med lite solning.

De här kom jag hem med:
     

Nu blir det att dra iväg till ursviken snart...

Kommentarer
Postat av: J

Haha man må ju börja nånstans...undra hur lång tid de tar att packa om man packar en grej per dag. =) otroligt vad mycke skräp man har =)

2008-05-08 @ 23:12:32
Postat av: J

Eller huuur? Hehe näe inte jag heller, men hennes diciplin till träning, sen skulle inte jag vilja gymma så som hon gör. Så det är nog ingen risk att jag skulle se ut som henne hehe =)

2008-05-09 @ 12:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0