Boknördstest


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hihi, vilket kul test :)

2008-05-01 @ 14:13:57
URL: http://palmquiist.blogg.se
Postat av: J

Hehe jag förstår vad du menar, första gången jag skulle vara barnvakt åt Kine hade jag aldrig bytt blöjor, sövt, matat, gjort välling eller underhållit ett barn helt själv. Jag slängde mej på telefon å ringde till Hanna så vi for dit och lekte med hon å Rocky =)

2008-05-01 @ 14:20:58
Postat av: J

Joo jag kan knappt sova på nätterna för jag ligger å planerar. Men jag har inte hunnit så långt än =)

Hehe joo nog för att barn är rätt lätta underhålla men de var skönt, jag har ju inte direkt några leksaker hos mej. Haha satt å läste en Veckans NU och gjorde om alla till prinsar och prinsessor =) Joo de är lite annars att vara helt själv med ett barn. Jag är ju så rädd att dom ska gå sönder. Självklart har Kine ramlat varenda gång jag skött henne, men jag är noga med att peka ut alla blåmärken å berätta vad som hände =)

2008-05-01 @ 17:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0