Första dagen som sommarlovet..

...har jag roat mej med att fara in te stan och sola...
...gått in te stan, mött upp Miriam och tagit en skön broarnapromenad..gått hem igen och äiti en god lunch.
Sedan har de blitt lite ditt och datt...sol solning å sånt =)
Har jagat min traderaklänning på på posten...den har kommit på villovägar pga att jag hade fel adress på mitt traderakonto...Men jag kommer nog att få den..nångång..tillslut ialfall...hoppas jag =)

Har fipplat lite ute på ballen, va tyckts?
image410


Uppdatering:

image411

Kommentarer
Postat av: J

Ooo sånna har jag på mina garderobsdörrar =) Va häftigt att sätta dom där =)

2008-05-30 @ 20:55:20
Postat av: J

Jag tror faktiskt det är stekpannans fel för när jag gjorde plättar sist på vanligt mjöl blev dom likadana...men jag har ett småplättsjärn så jag ska prova det nästa gång =)

2008-05-30 @ 22:33:47
Postat av: Hanna

Va trevligt det blev. Jag vill se mer fynd!

2008-05-30 @ 23:25:39
URL: http://rockansmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0