Graaaaaatttis Sandra!

Min vän Sandra fick en lite pojke natten emot fredagen. som ska heta Melvin.
Hon var så duktig och skickade sms redan typ 1½ timme efter den efterlängtade nerdimpningen, Jag e impad =)


Förövrigt så känns de som om alla fan ska skaffa barn, tycker det är många i min och Markus omgivning som ska skaffa eller nyss ha fått. Och de gör ju inte att jag bli mindre sugen!
Men men...först måste skolan bli klar iallfall, sen börjar de andra livet..

SEN förövrigt så åker fasken alla utomlands nu ju, vad e detta!?
Rom, Spanien, Rhodos, Kanarieöarna, Turkiet, nya zeeland. Ja u name it! Jag är sååå sugen jag med!
Men, pengarna denna sommar måste gå till att färdigställa lägenheten, så jag hoppas ist på nästa sommar.,,
Mamma fyller 50 år så, så jag hoppas ändå lite på en lite resa därigenom ;-)

jaja, nu är det upp på solbacken som gäller, sen åka till Bergsbyn å fira morsdag i förväg eftersom mamma och div släkt åker upp till IKEA imorron.

För mej blir det kankse att följa med dit, eller kanske lite kattuställning...Får se hur de blir =)

Hoppas ni alla har en skön helg!
Nu ska jag börja njuta av min ;-)

Kommentarer
Postat av: J

Namn...skulle han inte heta Melvin?

2008-05-24 @ 17:24:35
Postat av: J

Aha det var så de låg till =) Ha så kul på IKEA imorrn!! =)

2008-05-25 @ 01:44:54
Postat av: Sandra

Va söt du är vännen. Tack för Grattiset här i din blogg. Nu njuter vi av livet och så skönr med större delen av magen som är borta. Ha en bra fortsatt helg, och du blev det mycke shopping på ikea?

kramisar!

2008-05-25 @ 12:07:52
URL: http://hem.bredband.net/lillen04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0