Har fortfarande inte däckat!

Efter att jag hade hämtat mej efter barnvaktssitteriet så hade jag en stunds damp här hemma för att de var så fint väder ute och jag hade ingen att vara ute med..MEN de löste sej när Sara kommer från ursv och gick en prommis med mej i de vackra vädret.

När jag kom hem var Markus inte hemma...han var påväg ut med gummiflotte på älven me nå kompisar.
Är dom först ut i år eller!? De har tydeligen varit skönt...
image340

När han inte var hemma och jag fortfarande hade energi kvar (är mitt reservenergi bättre än mitt vanliga mån tro!?)
Så iallfall satte jag igång att städa upp på ballen, bar ner all skrot och verktyg till källaren (de blev nååågra vändor)
Så nu är det så snyggt som de kan bli där ute...eller ja snart iallfall!
Satte igång att tvätta fönster, men jag måste ha hjälp med utsidorna på ballen och i köket, så de får bli så fort Markus har en tid över...
Men nu känner jag mej rätt så mör, ska bli skönt med en dusch och sedan sängen...
ska försöka sova ut imorron eftersom jag ska ut och jobba natten mot lördag...
för sen e de feeeeeeeeeeeeeeeest! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0