Heelllu

Tänkte meddela att jag har ju fått mina skor som jag beställde från Nilsson i Sundsvall, var ju lite nervis att de inte skulle passa och när jag lägger ner 900kr på ett par skor så kräver jag fan att de ska sitta bra.
Fundrar dock på att byta färg på skosnörerna, de följde nämligen med ett par bruna oxå =)

Sedan fick jag äntligen hem skinnjackan jag beställde från ellos, jag e till 90% nöjd så jag tar å behåller den =)

Imorron är det sista dagen på VFUn, känns lite trist..men å andra sidan närmar sej sommarlovet med
stormsteg ;-) Imorron ska vi faktiskt gå å hälsa på mitt förra VFU ställe i Kåge, de ska bli riktigt kul, längtar! :-)
Har även tagit på mej nattjobb imorron natt, känns mindre kul just nu innan det är gjort, men najs när lönen såsmåningom kommer..

Hämtade även mitt sommarschema. Är sådär nöjd, är ledig midsommar, men jobbar tyvärr delad på festivalsöndagen (vilket e mindre kul om jag ska ut på lördakvällen)...men de ordnar sej nog på ett eller annat sätt.
På schemat har jag ca 10timmar mindre än förra sommaren...så de innebär väl att jag kommer att jobba ca 75% i sommar, vilket innebar för mej att det blev mååånga halvdagar. Alltså många dagar jag ska in och jobba, men när jag väl e där så är det bara 5 timmar.
Vilket är både och....bra eftersom slutar man 12 har man ändå hela dagen kvar, men jobbigt eftersom de e rätt så skönt att göra bort många timmar på jobbet när man väl e där.

Jaja, nog tjatat om det.
Ska göra mej en äggmacka och sen zappa lite på tvn...kankse hejja lite på våran transa perelli i schalgern

Kommentarer
Postat av: Shaver

Så trevligt att du är ledig på midsommar! Eftersom vi inte kan sen under schlagern så får det bli midsommar istället. =P

2008-05-22 @ 22:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0