Jäkla grannar!

Medans vi var och handlade ikväll så har någon skitat ner våra nytvättade förnster till inglasningen!
De är riktigt nerskvättade i som det ser ut skitigt vatten. Gissa om jag blev arg!? Ja!
Det slutade med att jag stegade upp till grannarna "paret bråk"ovanför oss och frågade om de var dom som gjort det...men nejnej, de var såklart inte dem, de hade knappt varit hemma idag och tjejjen skyllde på regnet (!?mhm.suuure, spec eftersom det inte regnat på några timmar) Jag tror att de var killen i den lägenheten som gjort det för han satt på golvet och såg skyldig ut. ÅÅÅHHH, nu måste jag putsa om dom, bök!

Förövrigt så startade vår nya och sista 7,5 p kurs innan sommarlovet. "Teknik,estetik och genus"
Den verar intressant och läraren är är helt galen, hon e en tjej på ca 27-30års åldern som verkligen brinner för detta ämne! Hon kan knappt stå still, dessutom går hon runt i klassrummet barfota! Haha...har aldrig sett en lärare gå runt barfota i klassrummet....har ni?

Efter lektionen åkte vi och lunchade i pite och drog sen en repa på stan för att hitta nå skor till mej, men de var bara Maja som hittade skor till hennes minsting.
Dock fick jag med med en klänning hem från VILA som ser ut såhär:
image375

Den e sååå söt och sommrig, längtar tills jag ska ha den :-)

Nä, nu blir det dusch,desperate housewives och sen sova.
Upp tidigt imorron med. :-/

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo det är klart att det är sonen=) jag måste oxå torka fönstren igen men jag är säker på att det var reget iaf. Jättesöt klänning

2008-05-06 @ 14:17:27
URL: http://rockansmama.blogg.se
Postat av: Hanna

Jo vi bor högst upp och jag satt under regnet och tittade ut på hur skitigt fönstret blev. Vill du köpa en av dom? =)

2008-05-06 @ 14:47:12
URL: http://rockansmama.blogg.se
Postat av: sara

vad du shoppar :-), söt klänning!!

2008-05-08 @ 09:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0