Onsdagkväll

Jaaa...vad ska man säjja.
Har som inget spec att blogga om känns det som.
VFU platsen är toppen och jag har idag gått igenom bedömningsformuläret med min handledare och fick toppbetyg, så jag e nöjd, såklart.

Nedräkningen har börjat inför sommarlovet...har 2 dagar kvar på VFUn sen skipper jag nån föreläsningen nästa v och skriver på arbetet istället, så de ända som väntas i lule är ett fjant seminarium och sen belönar vi oss med en tripp till happis och ikea ;-) Jäää, ska börja kolla av lite vad vi kan "behöva"

Har även tagit på mej nattjobb fred-lördag...känns lite surt, men de blir nog bra ändå. Brukar gå rätt så smidigt, synd bara att jag ska jobba natt med en lite mindre kul tant, men men...de löser sej.

Nä, nu blir det annat än detta ikväll ...
(men tyvärr inte barnmorskorna ikväll för de var tydligen säsongavslutning förra veckan.
Som förövrigt på massa andra serier, skit trist! Nu måste man vänta ända till hösten innan serierna sätter igång igen! :-/)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling! Tävling! Tävling!

kika in hos apapaya.blogg.se
(inte så många tävlande än, STOR chans att vinna)

2008-05-21 @ 19:03:13
Postat av: queenpeach

åh vilken fin bakgrund! kolla gärna in min webshop med plagg som du blir ensam om i sverige :D

2008-05-21 @ 19:08:18
URL: http://queenpeach.blogg.se
Postat av: J

Hehe jag hoppas det, brukar klara min påhitt ett tag =) Men du måste ju se Pussycat Dolls ikväll!!! =)

2008-05-21 @ 20:47:47
Postat av: J

Fubb unge...=P Du kanske får köpa lite grejer som gentjänst för spegeln =) haha näe ja skoja bara

2008-05-21 @ 22:49:10
Postat av: Hanna

kolmården blir det och ett par andra städer. det jobbiga är att andré inte har körkort så det är jag som ska köra allt. men det blir nog bra, jag är ju van=)har du nån idé på roliga ställen? gärna barnvänligt

2008-05-22 @ 07:32:28
URL: http://rockansmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0