Tjejfest!!!

(Nejnej Nordin detta inlägg blir inte heller så intressant som du kanske önskar...känner inte så stort sug om att skriva om de du inatt önskade om att jag ska skriva om :-P)

Igår hade jag tjejfest/25års 1 vecka försent party här.
Jäklar va kul vi hade det!

Jag, Nea, Sara och Miriam startade upp kvällen vid 17.30 med tacos


Sedan chillade vi på ballen och möööös
   

Under kvällen dracks det mest slush och vin, slushen var sååååå god :-),
(receptet  på slushen som jag gjorde finns att fås av mej vid intresse)

 

Sedan blev det efterrätt, pollykaka efter recept från Maria S och även en god panna cotta som Sara gjort. Mumma!
 

Vi hade sommarkänslor nästan alla av oss och gick omkring barfota...(första gången på en fest detta år!..sommaren ÄR på intåg ;-) )



Vi fick även besök av grannen Anna-Karin och senare kom även en vän till henne. Anna-Karin och hennes Sambo Jonas har en jack russel hund

 Som heter Poker, han fick oxå komma in på fest ett tag...Men de var inte så uppskattat av katterna så han fick gå tillbaka hem efter ett tag, så då fick djuren spana på varandra från balkongerna ist :-)

Kvällen gick som vanligt när man har jättekul sååå fort!
Vi gick ut på stationen, drack, dansade och snackade skit innan vi hamnade på torggrillen och åt nattamaten.
Sedan tog jag, Camms och Nea en taxi hem,...lånade ut golvet i vardagsrummet och en madrass åt Camilla så hon fick sova gott :-)

Här kommer lite pics från kvällen

     

     

   

   

   


Snart ska de göras hemmagjord pizza, mums!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Tackar för igår :-)
Trevligt sällskap och god mat!

Kram sara

2008-05-04 @ 20:43:32
URL: http://www.yoruichis.se
Postat av: Sandra

Ni verkar ha haft en mycket trevlig tjej kväll med en MASSA gott att både äta och dricka =) SJälv fick man som sagt ligga i magsjuka och jag känner mig sååå jävla läss rent ut sagt på allt detta med sjuka och denna graviditet. Nu får det vara över snart...håller på att återhämta mig nu, men man är rätt svag efter att inte ha ätit nått på typ 2 dagar...och förhoppningsvis så kommer bäbisen på att den vill komma ut snart =) men det verkar vara en tjurig liten en där inne...

Nä nu måste jag vila igen, orken finns inte så länge.

Må så gott så höres vi.
Kramisar!

2008-05-05 @ 13:51:50
URL: http://hem.bredband.net/lillen04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0