Tröttsamt...

image392

Nu är klockan 00.15 snart och Sverige spelar semi.
Det vet jag genom att sambon ligger och halvsover/tittar på hockeyn + att våra grannar ovanför skriker till när det blir mål,...de har ju hänta några gånger nu.

Jag undar om det lönch att försöka lägga ner huvet för att försöka sova eller om jag ska skita i det pga att om de blir nå mer mål så kommer jag ändå att vakna av det pga att jag e så lättväckt och då ligger jag bara å surar för att grannarna väckte mej.
NU har grannarna även börja skrika "NEJ" när sverige klantar sej.

Får man skrika så högt när man bor i lägenhet och klockan är snart halv 1 på natten?....suck.
De borde man inte så iallafall..

Jag kommer att bli en surkärring när jag blir äldre och klaga en massa på grannarna, jag har redan börja gå ut hårt att träna på det.

äsch, ska kura ihop mej med en kurrandes Leo och göra ett försök att sova nu.

Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: J

Egentligen får man väl inte det, men när det är hockey gäller inga regler....=/

2008-05-17 @ 13:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0