Vårstädning

Igår fortsatte jag min pågående vårstädning.
Alla fönster är gjorda, här just i köket:


blev även städning i skåpar,hällen,ballen,"de vanliga" ja U name it.
Och ja, jag vet att inne i köket kommer de att bli dammigt igen nu snart nu när Markus har kommit igång igen med renoveringen..men men, de båset får jag väl ta sen då =)

Eftermiddan avslutades med grillning i ursv med Sara, Tobbe, svärmora Ingrid och grabbarnas lilebror Simon
Åkte hem vid 19, och hann se en stund på såskadelåta, dock de som fick min och Markus och katternas  uppmärksamhet  var en ekore som klättrade utanför fönstret på väggen. Haha....lite småkul
  image345

Mogge tyckte oxå de var kul....


Hann inte se hela programmet utan var tvungen fara iväg till jobbet.
Natten gick bra, det var väldigt lungt så vi fick powernappa rätt så mycket..


Håller på att försöka fixa tilll bloggens utseende, men de går inge bra. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0