Helg!

Ännu en vfu vecka avklarad, shit vad tiden går fort!
De är fortfarande huur nice som helst att vara på VFU,
men dock måste jag erkänna att jag längtar lite till skolan börjar om,
för då kan jag bestämma lite mer över mina dagar eftersom vi har inte
så mycke lektioner kvar innan jullovet kommer inpå oss,
för när man är på VFU är de ju verkligen närvaro varje dag som gäller.
Så de är skönt med skolan, att det inte är lektion varje dag. Lovely!

Gårdakvällen spenderades med Ma&Pa i Bergsbyn, vi var ute en långprom med Frodo
och sen vart det soffläge ett tag innan jag packade ihop min varmaste vinterjacka,
mitt blåbärsförråd och lite lingonsylt för att sen åka hem och möta upp Markus
som varit på träning och sen en liten sväng på fest.

Dagen här hemma kommer nog att vara lugn, ska ut en promenad om ett tag
och sen i afton möta upp båda mina bröder hos bror Samuel på siningvally
för en myskväll med bröderna.

I like.

Ha de så kul ikväll alla partyanimal,
Själv laddar jag för fest nästa helg,
innan jag ska börja mitt nya liv för några veckor framåt.

Kommentarer
Postat av: Felicia6

Du är nominerad på min blogg :)

2008-11-01 @ 13:39:33
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0