Jag är utmanad

Tre personer som får mig att skratta: 
Markus, Nea & Joey i vänner :-P
 
Tre saker jag älskar:
Shoppa, att vara motiverad & ta igen mej efter ett hårt träningspass

Tre saker jag hatar:  (hatar är dock ett väldigt starkt ord, jag skulle säga ogillar)
Tröga människor, orättvisor, omotivation

Tre saker jag inte förstår:
Haha...de är mycket jag inte förstår...Men man behöver inte förstå allt :-P

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Har inget skrivbord, sitter vid matbordet i vardagasrummet: anteckningsblock, vattenbringare och kalendern

Tre saker jag gör just nu:
Bandit-rock från Markus dator, borrskruvljud och min dators surr

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Skaffa barn, gifta mej & semestra i Nya Zealand, 

Tre saker jag kan göra:
Prata, skratta och pynta


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
På mej, på dej själv och på peppande musik

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Spela gitarr - klockrent, snickra, riktig massage


Tre favoriträtter:
Tacos, olika grytor & sallader

Tre saker som skrämmer mig:
Att jag och mina nära ska råka illa ut, orättvisor, sjukdommar

Tre personer jag utmanar:
Jessica, Hanna & Miriam

Kommentarer
Postat av: Joe shaver

Du skriver att du ogillar tröga människor. Jag skulle inte vilja påstå att du är så klipsk heller. Jag menar varför gör du "borrskruvljud" och din dators surr för? Undra vem som är trög. Läs igen! TRÖG-Lollo. =)

2008-11-14 @ 15:56:08
Postat av: Lollo

Fan Håkan, du bara syker mej hela tiden, nuförtiden, är de din nya grejj?`:-P

2008-11-14 @ 17:42:37
URL: http://lollanslivs.blogg.se/
Postat av: Nea

wiihoo, ära till mig =) hihi

2008-11-17 @ 21:42:09
Postat av: sara

följer gärna med till nya zeeland :-)

2008-11-18 @ 11:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0