Lördag

Vilken soft dag det har varit!
De enda vettiga jag har gjort idag är väl att varit ute på promenad :-P
Men de e rätt så skönt att göra sånna dagar oxå.

Markus åkte iväg för att jobba dygn iafton och jag blev kvar här hemma med missarna,
Laddade hem "dansa med vargar" och har börjat se den, men den är apalång, så nu har jag gjort en pause efter att ha sett i ca 2 timmar och fipplar med lite annat ist.
Filmen är bra, det är ingen fråga om det, men jag har lite svårt att sitta still när jag e hemma själv och se film så länge :-P


Men missarna ser iallfall ut att trivas, eller vad sägs? :-)



Den där fina klänningen jag pratat om verkar även andra ha hittat, för enligt Denise så börjar storlekarna ta slut på den.
Så är den inte kvar när jag tänkt köpa den, så var de väl kanske inte ment to be...
Menar, de är ju inte så att jag inte har andra klänningar att välja mellan,
så jag ska nog överleva även om jag inte köper den :-P

Kommentarer
Postat av: Nisan

attans då de var ju inge bra alls. jag blev kär i den då jag kolalde lottas blogg.

2008-11-15 @ 23:07:58
Postat av: oskar

hoho, ja sommar vore inte fel nu. Satt och ögnade igenom mina också för några dagar sedan, man blir ju inte det minsta sugen på vinter.

Tur det är relativt bra väder här nere :)

2008-11-16 @ 12:42:18
URL: http://oskarjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0